INNOVACIÓ

"la Caixa" incorpora Twitter als seus canals d’atenció al client

Temps de Lectura: 5 minutos

Avatar

CaixaBank

01 Agost, 2012


Els usuaris de Twitter poden resoldre els dubtes que tinguin i fer consultes sobre els productes i serveis de “la Caixa” sense que hagin d’abandonar la seva xarxa social preferida. “la Caixa” inaugura un canal específic d’atenció al client a Twitter, que estarà disponible durant les 24 hores, tots els dies de la setmana, els 365 dies de l’any.

@laCaixaRespon –que és com s’anomena el servei– s’afegeix així a la resta de canals d’atenció al client que “la Caixa” posa a disposició dels clients.

Atenció al client
Twitter s’està mostrant com una eina idònia, tant per als usuaris com per a les empreses, per oferir servei al client gràcies a la immediatesa i les diferents possibilitats d’interacció que té.

No obstant això, no és convenient publicar informació confidencial com ara números secrets, imports, etc., per la qual cosa, en determinats casos i quan calgui preservar la confidencialitat, el servei derivarà la conversió cap a canals més segurs.

Amb el nou servei, “la Caixa” amplia els seus canals oficials de comunicació a Twitter i que ja acumulen més de 20.000 seguidors:

Més informació sobre l’activitat de “la Caixa” a les xarxes socials.

Accepto les condicions d'ús.