04 Desembre, 2012

PremiaT, la comunitat on-line que connecta comerços i consumidors


”la Caixa” ha posat en marxa PremiaT, la primera comunitat on-line que ha creat una entitat financera per poder connectar comerços i particulars.

PremiaT ofereix, a qualsevol comerç físic, una eina comercial i per fidelitzar clients i, als consumidors, una plataforma per aconseguir ofertes i promocions d’aquests comerços d’una manera geolocalitzada des del mòbil (amb aplicacions per a Android i IOS).

Per afegir-se a la comunitat on-line PremiaT, només cal donar-s’hi d’alta a través del web  www.premiat.cat. Aquesta comunitat és gratuïta tant per als comerços que tinguin un TPV de ”la Caixa”, com per als titulars de targetes de crèdit de l’entitat.

Els consumidors podran localitzar les ofertes si activen la geolocalització, amb la qual veuran sobre el mapa els comerços amb ofertes que tenen més a prop, o a través de la cerca per les categories o els sectors que hagin triat. L’usuari de PremiaT no haurà d’imprimir ni vals ni cupons ni fer reserves, només caldrà que vagi al comerç i pagui amb una targeta de crèdit perquè la promoció se li apliqui de manera automàtica a través del TPV de ”la Caixa”.

Els comerços tampoc no hauran de gestionar de manera individual cada client beneficiari de la promoció, perquè el TPV de ”la Caixa” ho farà per ells. L’establiment pot donar d’alta tantes promocions com vulgui i les pot configurar de la manera que més li convingui: premi segur, descomptes en compres, promocions en hores o dies de la setmana determinats…

Com que és un model totalment nou i inèdit dins del sector, ”la Caixa” engegarà PremiaT per fases. La primera fase comença aquest desembre Reus (Tarragona), i s’adreça als 30.000 clients de ”la Caixa” i 1.200 comerços amb un TPV de ”la Caixa” d’aquesta localitat. Les fases següents començaran durant el 2013.

PremiaT representa el naixement d’un nou model, inèdit dins del sector financer, que crea un complet sistema–format pels negocis de targetes, comerços i banca mòbil–, al qual s’afegeixen les característiques de les xarxes socials, ja que els usuaris poden seguir els comerços preferits i compartir les opinions amb d’altres usuaris.

Per a ”la Caixa”, PremiaT és un servei de valor afegit respecte de la relació amb els clients, tant si són comerços com particulars, en el qual totes les parts poden aconseguir beneficis pel fet de participar en aquesta nova comunitat on-line.

Deixa un comentari

La teva dirección de correu no será publicada Els camps necesaris están marcats *