16 Març, 2015

La banca mòbil es consolida com a segon canal més utilitzat


A CaixaBank som conscients de la creixent popularitat dels smartphones. De fet, la banca mòbil s’ha consolidat com a segon canal operatiu dels clients de l’entitat, després de Línia Oberta Web. Així mateix, la banca mòbil de CaixaBank lidera el sector a Espanya i s’ha convertit en una de les entitats de referència internacional, va ser reconeguda per la consultora Forrester com a millor entitat financera d’Europa en banca mòbil i segona del món.

Com és el client de banca mòbil?

Dades banca mòbilMés de 4,5 milions de clients utilitzen habitualment els serveis mòbils de CaixaBank i realitzen aproximadament 942 milions d’operacions mòbils a l’any. Però, com és realment l’usuari de banca mòbil?

  • Es connecta una mitjana de 7 vegades al mes.
  • En cada connexió, realitza una mitjana de 6 operacions diferents.
  • L’utilitza principalment per a consultes de saldo, de targeta, rebuts i per realitzar transferències.
  • La majoria dels usuaris utilitzen iPhone, iPad o Samsung.
  • S’han baixat més de 10 milions de les 70 aplicacions que trobem a CaixaMòbil Store.

Sens dubte, l’ús de la banca mòbil seguirà creixent i evolucionant en els propers anys. Si vols conèixer les últimes novetats desenvolupades per CaixaBank en aquest àmbit, et convidem a fer clic al següent enllaç.

Deixa un comentari

La teva dirección de correu no será publicada Els camps necesaris están marcats *