INNOVACIÓ

Descobreix la nova Línia Oberta per a mòbils

Temps de Lectura: 5 minutos

Avatar

CaixaBank

28 Novembre, 2013


A partir d’avui, ja està disponible la nova versió de la Línia Oberta Mòbil de ”la Caixa”, optimitzada per a dispositius touch (Android, iPhone, iPad i Windows Phone). Els clients no han de fer cap acció ni baixada addicional, simplement entrar com sempre a Línia Oberta Mòbil i ja podran fer servir la nova aplicació.

Nova Línia Oberta móvil

La nova Línia Oberta Mòbil està adaptada als navegadors dels nous smartphones, i proporciona una millor experiència d’usuari, ja que és més ràpida i eficaç. A més, ofereix:

  • Un disseny renovat
  • Millor usabilitat
  • Una optimització de la navegació
  • Més visibilitat dels botons
  • Una iconografia més clara i senzilla
  • La contractació de productes integrada

El Menú principal presenta un disseny modern, atractiu i net que millora la usabilitat i l’estructura de la informació de manera clara. També s’hi han incorporat menús laterals, per poder navegar per l’aplicació o realitzar operatives relacionades amb la pantalla que s’estigui consultant.

Una altra de les novetats és que la nova versió d’aquesta app inclou el saldo total després de cada moviment de compte del client, i també facilita informació dels productes contractats per l’usuari, com també de tots els productes disponibles.

Des de Línia Oberta Mòbil el client pot accedir a més de 300 operatives diferents en àrees com la domiciliació de rebuts, la gestió de targetes de crèdit, préstecs, dipòsits o transferències, entre d’altres.

Els usuaris mòbils augmenten de manera espectacular, es dupliquen d’any en any, i ”la Caixa” s’ha consolidat com a entitat líder en banca mòbil a Europa. El 90% dels nostres clients fa servir un dispositiu d’aquest tipus per connectar-se a Línia Oberta Mòbil, repartits: Android (45%), iPhone (35%) i iPad (10%). Els dispositius mòbils són ja el segon canal d’autoservei més utilitzat pels nostres clients, i han passat de ser un canal de consulta a ser un canal transaccional i de venda.

Com s’ha fet?

S’han recollit els teus suggeriments a Inspira’ns, el nostre canal d’innovació. T’hem escoltat quan t’has posat en contacte amb nosaltres a través d’Atenció al Client. S’han fet més de 250 tests d’usuari amb clients reals i 8 reunions de grup amb clients experts en tecnologia per veure i sentir amb tu el que realment necessites.

Si encara no tens la nova aplicació de “la Caixa” al teu smartphone, pots aconseguir-la des de la nostra CaixaMòbil Store

Accepto les condicions d'ús.

Comentaris

Enviar comentari